Dostava in plačila

Plačila

V Volino spletni trgovini nudimo vrsto različnih kombinacij načinov dostave in plačil za različne izdelke. Kaj to pomeni za vaše naročilo, boste najlažje in najhitreje preverili tako, da željene izdelke naložite v košarico in skrbno sledite navodilom. V treh korakih pred oddajo naročila vam med vsemi možnostmi ponudimo le tiste načine dostave in plačil, ki so za izbrane izdelke v košarici na voljo:

  • plačilo po povzetju z gotovino (dostava)
  • plačilo s predhodnim nakazilom-prejmete dodatnih 3% popusta (dostava)
  • plačilo s kreditno kartico na daljavo (dostava)
  • plačilo s paypal
  • plačilo po računu (dostava)

Pošta Slovenije,GLS banke in mobilni operaterji uporabnikom za vsako plačilo obračunajo provizijo skladno s svojim cenikom. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov in storitev Volino-svetila spletne trgovine. V postopku naročila lahko izbirate med načini plačila, ki so skladni z izbranimi izdelki, načinom dostave ter vrsto kupca. Priporočamo nakup s predhodnim plačilom, ki ga lahko najceneje izvedete preko vaše banke. Nakup s predhodnim plačilom preko vaše banke še posebej priporočamo v primerih, ko kupujete dražje izdelke ali pa oddajate naročilo, ki ga boste prejeli v več pošiljkah. Prihranili boste 3%!

Kupcem omogočamo nakupe z različnimi rednimi in promocijskimi popusti. Pri nakupu se popusti ne seštevajo. Objavljene cene vključujejo največje možne spletne popuste.

PLAČILO S PREDHODNIM NAKAZILOM

Priporočamo kot cenovno najugodnejši način plačila! Naročeno blago lahko na vaši banki ali spletni banki plačate z nakazilom na transakcijski račun podjetja upravitelja Volino d.o.o. št. SI56 0204 1026 0769 658 (NLB d.d.). Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega sporočila ali predračuna potem, ko oddate naročilo. Pri plačilu obvezno navedite točen sklic in nam tako omogočite, da informacijo o plačilu avtomatično prenesemo v naš informacijski sistem. S tem si boste zagotovili hitrejšo izvedbo. Dobavni rok prične teči z dnevom zaznave prejema sredstev na naš račun. Prosimo, da upoštevate, da prejeta naročila izvajamo po vrstnem redu prejetih plačil na naš račun, tako da se lahko stanje zaloge v času prejema vašega plačila razlikuje od stanja zalog v času oddaje naročila.

PLAČILO PO POVZETJU Z GOTOVINO

V kolikor se odločite za plačilo po povzetju, lahko plačate le z gotovino. Zato morate biti ob prevzemu prisotni in imeti dovolj gotovine za plačilo kupnine. Če boste v času dostave kljub temu odsotni, lahko kasneje naročeno pošiljko dvignete in plačate na najbližji pošti.

V kolikor pošiljke ne boste prevzeli in jo bo dostavna služba vrnila na naše stroške k nam, vam bomo zaračunali dodatne stroške. 

Pozor!

Če kupujete dražje izdelke ter v primerih, ko boste pošiljko prejeli v več paketih, priporočamo nakup s predhodnim nakazilom preko vaše banke oz. spletne banke. Prihranili boste!

V primerih, ko pošiljko dostavi Pošta Slovenije in plačate kupnino poštarju ob prevzemu, vam bo Pošta Slovenije zaračunala stroške plačila preko obrazca UPN (univezalni plačilni nalog) po njihovem ceniku.

Pri plačilih nad 1.000,00 € mora izvajalec plačilnega prometa skladno z Uredbo (ES) 1781/2006 Evropskega parlamenta in sveta, preveriti vaše podatke. Na podlagi osebnega dokumenta je potrebno na hrbtno stran posebne položnice zabeležiti podatke, ki so potrebni ob vnosu položnice v računalnik, in sicer: vrsto dokumenta, številko osebnega dokumenta, kraj izdaje osebnega dokumenta in državo izdaje osebnega dokumenta. Pri plačilih nad 15.000,00 € je potrebno v računalnik vnesti še: kraj rojstva, datum rojstva in davčno številko.

Priporočamo plačilo s predhodnim nakazilom na naš transakcijski račun preko bank, ki je praviloma cenejše in enostavnejše!

Pridržujemo si pravico, da ta način plačila omogočimo le rednim strankam.

Dostava:

Prevoz znotraj Slovenije - čas dostave

Večina izdelkov, ki jih lahko naročite na strani Volino,  je znotraj nekaj dni pripravljenih za dostavo, čeprav je včasih dobavni rok vendarle malo daljši. Prosimo Vas, da upoštevate, da se logistična obdelava v primeru predplačila, zaključi šele takrat, ko prejmemo Vaše plačilo na naš transakcijski račun oziroma sklenjeni kreditni pogodbi.

Naveden čas dobave »Dobavljivo znotraj ...« velja za pošiljke znotraj Slovenije.
Navedba »Prevoz znotraj …« pomeni, da se ta izdelek odpremi znotraj tega obdobja (ob sobotah, nedelja in praznikih, je rok odpreme naslednji delovni dan). Lahko se zgodi, da je izdelek, ki ste ga naročili, pravkar pošel in ga ni več na zalogi. V tem primeru vas bomo o predvidenem novem roku dobave obvestili preko elektronske pošte.

Dostavna služba za večje pošiljke, Vas bo predhodno poklicala, da se dogovorite o točnem terminu dostave.
Če pošiljko dostavlja dostavna služba za manjše pošiljke, iz tehničnih razlogov ni možno navajati točnega termina dostave. V primeru, da ob dostavi niste doma, Vam dostavna služba pusti dopisnico, s katero lahko dvignete blago ali jih prosite za dostavo ob prej dogovorjenem terminu.
Prosimo Vas, da se z vprašanji o času dostave obrnete na naš servis za stranke, ki ga lahko kontaktirate preko telefona ali elektronske pošte.

Prevoz  je brezplačen za vse nakupe katerih skupna vrednost je nad 199,99 EUR.
V kolikor je vrednost nakupov manjša od 199,99 EUR je strošek dostave  4,9 EUR ( z DDV).

Omejitve

Dostava velikih izdelkov

Za izdelke, ki jih zaradi njihove teže, prostornine ali kakovosti ne moremo poslati po navadni pošti, ponujamo posebno dostavo na dom.

Delna dostava

Dobavljive izdelke Vam dostavimo takoj in s tem zagotovimo čim hitrejšo dostavo. Izdelke, ki se razlikujejo po času dobave, Vam bomo dostavili v delnih dostavah takoj, ko bodo pripravljeni za odpremo.

Status dostave

Ko prejmemo Vašo naročilo, Vam pošljemo elektronsko pošto s potrdilom o naročilu.

Zamuda pri dostavi

Če Vaše naročilo kdaj ne bi prispelo točno, Vas prosimo, da vzpostavite stik z našim servisom za stranke. Naša usposobljena ekipa bo določila vzrok težav in nemudoma poskrbela zato, da boste Vaše blago čim hitreje prejeli. Upoštevajte, da je za dostavo pošiljke prav tako potreben določen čas. V Sloveniji čas dostave za večino pošiljk znaša do tri dni, pri čemer pa se le ta lahko zaradi različnih vzrokov na katere ne moremo vplivati, (okvare, nesreče, napake, razmere na cesti, ...) podaljša.

Nedostavljive pošiljke

Če se Vaša pošiljka vrne z opombo »nedostavljivo«, jo posredujemo na oddelek za umik blaga. Prosimo Vas, da vzpostavite stik z nami, če dvomite v dostavljivost Vaše pošiljke in če je predviden datum dostave prekoračen že za 10 delovnih dni. V tem primeru se o nadaljnjih korakih dogovorite z našim servisom za stranke.

Dostavna služba

Če izdelek zaradi njegove teže, prostornine ali kakovosti ne moremo poslati po navadni pošti, ga dostavi dostavna služba za večje pošiljke. Pogoj za dostavo s tovornjakom so poti, ki so za tovornjake prevozne. Prosimo Vas, da nas obvestite, v primeru, če so poti, ki vodijo do Vašega doma za tovornjake neprevozne.

Dogovor o terminu dostave

Če izdelek ni primeren za pošiljanje z navadno pošto, Vas bo dostavna služba poklicala in se z Vami dogovorila o najprimernejšemu terminu dostave. Tako je zagotovljeno, da lahko pohištvo ali svetila prevzamete osebno. V primeru, da ste zadržani zaradi nepredvidenih okoliščin, Vas bo dostavna služba poklicala glede drugega termina dostave.

Dostava

Vaše naročilo bo dostavljeno na glavni vhod na izbranem naslovu. Dostava na izbrano mesto v vašem stanovanju, hiši ali pisarni in namestitev izdelka niso vključeni v ceno. Ne pozabite, da morate biti ustrezno pripravljeni za prenos večjih in težjih izdelkov (spalnice, omare...) v višja nadstropja stanovanjskih zgradb in zagotoviti pomoč.

V primerih, ko v naslovu za dostavo navedete naziv podjetja, bo GLS pošiljko izročila osebi, ki je pooblaščena za sprejem pošte v navedenem podjetju. V tem primeru priporočamo, da se s pooblaščeno osebo za prevzem poštnih pošiljk v vašem podjetju o tem predhodno dogovorite.

Če potrebujete dodatne informacije ali pojasnila o vsebini na tej strani, prosimo, da nam vaše vprašanje posredujete na naš kontaktni naslov!

 

ekipa VOLINO!