Pogosta vprašanja in odgovori

Najpogostejša vprašanja in odgovori

 

1.SPLOŠNA VPRAŠANJA

1.1 Zakaj nisem prejel povratne e-pošte z potrditvijo naročila?

Velikokrat se zgodi, da je potrditvena e-pošta v nezaželeni pošti, zato prosim preverite prvo tja, v kolikor ga ne najdete je možnost tudi , da ste vpisali napačno e-pošto.

1.2 Izbral sem plačilo po predračunu, predračuna pa nisem prejel?

V potrditvenem sporočilu e-pošti  imate vse podatke, v kolikor ste se odločili za plačilo po predračunu, za sklic uporabite samo številko naročila. Rok dobave se šteje od dneva plačila predračuna.

1.3 Ali imate razstavni salon-trgovino?

Ker žeilimo kupcem ponuditi  čim boljše cene artiklov in storitev  salona svetil nimamo, omogočamo pa našim strankam vračilo ali zamenjavo artikla v 30 dneh od dneva nakupa

1.4 Ali se je potrebno registrirati v vaši spletni  trgovini?

Registracija ni potrebna, lahko nakupujete tudi kot gost. imate pa kot registriran uporabnik določene prednosti.

                      -          Preverjanje statusa naročila

                      -          Hitrejše naročanje

                      -          Dostop do zdajšnjih in prejšnjih naročil

                      -          Popravljanje osebnih podatkov

1.5 Zakaj se moj status v naročilu še ni spremenil?

V spletni trgovini imamo 3 vrste statusov

                      -          Potrditev naročila ( tega prejmete ob naročilu na vaš email)

                      -          Obdelava naročila ( status se spremeni samo v sistemu )

                      -          Pošiljka je bila odposlana ( ko se pošiljka odpošlje iz skladišča Vam tudi pošljemo potrditveni email)

1.6 V kolikšnem času prejmem izdelek?

Pri vsakem artiklu imate naveden rok dobave artikla katerega ste naročili v tem času Vam ga bomo odposlali v kolikor bi prišlo do kakšne zamude Vas bomo obvestili.

1.6.1 Ali bom predhodno obveščen po telefonu o času dostave?

GLS dostavna služba vas bo predhodno obvestila o času dostave, tako da se lahko organizirate.

1.7 Zakaj sem prejel samo del naročila?

Artikle katere smo imeli na zalogi smo odposlali takoj kot je bilo mogoče, ostali artikli imajo kasnejši dobavni rok ali jih ni trenutno na zalogi in vam bodo odposlani kasneje, za vas ob tem ne nastanej večji stroški dostave.

1.8 Prejel sem poškodovan artikel kaj sedaj?

Prosimo Vas, da nam pošljete e pošto na naslov info@volino.si z čim več podatki o poškodovanem delu, da vam pošljemo novega, priporočljivo je poslati tudi sliko poškodovanega dela.

1.9 Ali lahko zamenjam izdelekl, katero sem prejel ,z drugim modelom v vaši spletni trgovini?

Seveda to lahko uredite brez problema, izberite nov model katerega naročite v spletni trgovini nam pa pošljete povratno informacijo o vrnitvi artikla katerega ste prejeli, v nobenem primeru ne pošiljajte artiklov na naš naslov saj to uredimo sami preko dostavne službe GLS.